انجمن های گفتگوی بهبودی

پر خوران گمنامOvereaters - Anonymous) --- O.A) => پر خوران گمنامOvereaters - Anonymous) --- O.A) => نويسنده: رضا - بیل در 28 فوریه 2012، 12:19:51 pm

عنوان: یک پیشنهاد عمل شده
رسال شده توسط: رضا - بیل در 28 فوریه 2012، 12:19:51 pm
این یک برنامه عملی است که باید توسط افراد عملی اجرا بشه
.
من نهار ظهر رو حذف کردم و صبحانه و شام رو کامل می خورم ، خیلی جواب داده ، خیلی
بعلاوه اینکه آب جوشیده می خورم و چای سیاه رو کامل حذف کردم
بلاوه اینکه قندیجات و شکر ها و نمک های موجود در بازا رو هم حذف کردم و بجاشون از نمک دریایی استفاده می کنم
 
عنوان: پاسخ : یک پیشنهاد عمل شده
رسال شده توسط: sedighe در 28 فوریه 2012، 04:52:09 pm
 من بيشتر از 4 سال هست كه شيريني قنادي و قند و شكر را از برنامه غذايي ام حذف كرده ام و بجايش چاي سبز و خرما را جايگزين كرده ام ... نان جو  و سبوسدار را جايگزين نان هاي بدون سبوس كرده ام ...روغن كنجد و روغن زيتون را به برنامه غذايي اضافه كرده ام ..همراه پياده روي تند .. تاثيراتي كه داشته ..وزنم ثابت مانده ..چربي خون كنترل شده و كاهش يافته . ..به سلامت قلبم كمك كرده ....و خدا را شكر مراقبت از خودم را برنامه بمن ياد داد ..
عنوان: پاسخ : یک پیشنهاد عمل شده
رسال شده توسط: علی در 29 فوریه 2012، 10:36:44 pm
سلام منم دو ماهه کلا چای رو گذاشتم کنار 19روزه گوشت رو از برنامه غذایی ام حذف کردماحساس سبکی میکنم ..از روغن زیتون وغذای گیاهی استفاده میکنم :rose:
عنوان: پاسخ : یک پیشنهاد عمل شده
رسال شده توسط: رضا - بیل در 01 مارس 2012، 11:37:19 am
از نرگس و علی به خاطر در اختیار قرار دادن تجربیاتشون ممنونم
کاملا این موارد که ذکر کردید درسته
منم احساس سبکی خوبی دارم ، ضمن اینکه خوابم هم کامل شده و سبک خواب و با آسایش می خوابم
یک چیز دیگه هم اینکه
دارم سعی می کنم ارتباطم رو با مواد غذایی کنسرو ، سوسیس و کالباس و روغن های مایع موجود در بازار ( بجز : کنجد و زیتون و هسته انگور و روغن زرد گوسفندی) ، کامل قطع می کنم
.
و این روند ادامه داره
راستی ، نیم ساعت قبل از غذا و تا دو ساعت بعد از غذا ، از خوردن هر مایعاتی به شدت جلوگیری می کنم
.
و ...
عنوان: پاسخ : یک پیشنهاد عمل شده
رسال شده توسط: sedighe در 04 مارس 2012، 12:54:51 pm
 سلام دوستان خوبم :من اكثرا مشكل معده داشتم و همه راهها را امتحان كردم ...كمي نعنا خشك و عرق نعنا به ليوان دوغ ام اضافه ميكردم ...ولي چيزيكه بمن به  سلامت گوارش بمن كمك كرده و  تجربه كردم ...نظم و انظباط  وعده هاي غذا و  ميوه بود  . و  جدا كردن وعده غذايي با وعده ميوه ...و .فاصله آنها  كه  يك تا 2 ساعت بايد باشه .  و اين در سلامتي معده ام موئثر بوده  ..حالا برايم عادت شده . حتي در مهماني من بعد از غذاي اصلي تا يك ساعت ميوه و مايعات  نميخورم ...اينكه ما در همه امور ميتوانيم انتخاب خودمون را داشته باشيم  برايم جالبه  :yummy:
عنوان: پاسخ : یک پیشنهاد عمل شده
رسال شده توسط: vania در 02 ژوئیه 2012، 09:46:20 am
سلام دوستان من از امروز میخوام اعلام کنم که به کمک خدا و این برنامه مجدد شروع کنم و از خوردن قند و شکر و پرخوری دوری کنم برام دعا کنید موفق شم  :pray:
عنوان: پاسخ : یک پیشنهاد عمل شده
رسال شده توسط: sara در 03 ژوئیه 2012، 01:31:41 pm
سلام وانيا جان به جمعمون خوش اومدين
براتون دعا ميكنم باز هم كنارمون باشيد و ما رو هم تويه تجربيات زيباتون رو شريك كنيد
شاد سلامت و پايدار باشيد.
عنوان: پاسخ : یک پیشنهاد عمل شده
رسال شده توسط: sedighe در 03 ژوئیه 2012، 03:24:43 pm
 سلام دوستان  :rose: مشكل پرخوري من اينه كه در خوردن خوراكي ها و غذاهايي كه دوست دارم  :delicious:افراط ميكنم . و اصلا متوجه نميشم كه چقدر از آنها خوردم .  متاسفانه من اكثر خوراكيها را دوست دارم . كم اتفاق مي افته كه غذايي را دوست نداشته باشم ...   
 جديدا يك روشي كه بكار ميبرم اين هست كه در موقع خريد مراقبم چيزهاييكه دوست دارم و وزنم را بالا مي بره خريداري نكنم ."دوري ميكنم "      وجزء ليست خريد نمي آورم ...مثلا بجاي انگور و هندوانه شيرين كه با نان داغ و پنير در ليست صبحانه قرار ميدهم . خيار  و گوجه را جايگزين كردم ...: نيم تا يك كيلو موفق بودم وزن كم كنم .